Facebook .

Nu har även jag fastnat i fällan, har gått med i facebook. Man måste väl test och se hur det är :P Men det verkar ju vara så komplicerat så får se om jag förstå mig på det. Det är iaf ett tidsfördriv :)

Första skoldagen idag, och det har gått bra. Var i stallet på morgonen, fick rida Barriär. Även denna gången är jag mycket nöjd :) Kan inte påstå att han är speciellt lätt riden, för han är en mycket känslig häst, har sadeltvång, så var tvungen att longera han i börjar så att han inte skulle få fnatt. Och sen när jag satte upp gjorde han någon bocksprång, men sen släppte det. Sjaunia tyckte också att det såg bra ut, att han gick i en fin form, kul att rida för någon som säger något! :)
Sen vart det naturkunskap, ska ta något miljökort, så det var ett spel med olika områden om miljön som man skulle klara av. Haha, barnsligt men roligt! :D
Sist engelska, usch, är värdelös i det, men ska väl försöka klara av det. Har test på fredag så får se hur det går :)

Imorgon blir det körskolan och sen Marcus :) Har min tredjelektion nu, och imon ska vi öva på pakera, för det är jag verkligen ursel på! Men får hoppas att det går lika bra som det gjorde sist :) :P
Aja, önska mig lycka till! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0