Halkbanan .

Idag har jag gjort ännu ett steg mot mitt körkort, halkbanan! :)
Var där ifrån 11 till 3, så det tog på krafterna. Alla har sagt att dom bara tycker att den är roligt, men jag tyckte nog mest att det var äckligt :P Bilen gick ju lite som den själv ville, men det var en upplevele, och man fattade ju att när det är halt ska man sakta ner! Är glad över att jag fyller år i september och inte får någon risk att köra upp när det är halt :P
Pappa ringde mig idag, kanske 1 halvår sen han ringde mig för att fråga hur jag mådde. Men om han inte skulle säga vad jag skulle få i födelsedags present hade han inte ringt. Känns ju kul ..
Kommer iaf få en hel del pengar av honom, så får se om dom går till en bil eller hur det blir.
Vill ju så gärna åka utomlands!! Men vet inte riktigt om det är någon mer en jag som vill.. Eller har pengar..
Aja, tror att jag ska till polistationen på onsdag och fixa pass iaf. Så man har det fall i fall! :)
Nu ska jag äta lite honungs melon, och plugga teori!
Ha det bra!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0