Hallandsväder Ö .

På lördagen åkte vi iväg till Hallandsväder Ö med Marcus mamma och henne kille Roger. Det var jätte fint där! Det var så skönt att ligga i solen och steka lite, och känna att man fick tillbaka lite färg som man har tappat sen då det var sånt jättefint väder i början av sommarlovet :) Och lite färg fick jag allt ;P
Måste berätta den dagen roligaste händelse:
Marcus ville ner och bada, och hade lyckades tjata till sig att jag lovade att jag med skulle doppa mig i det mycket kalla havet. Roger skulle visa vart man kunde dycka i så man slapp alla alger där, så Yvonne föjde också med. Så vi gick ut på ett par hala stenar som var lite hala, och Roger sa till Yvonne, "att du får ta det lite försiktigt så att du inte ramlar" och hon svara bara lite halvt irreterat "jaja, det gör jag inte". Roger visar var man dycker i, och gör det. Jag står strax bakom Yvonne och ser hur hon tänker ta ett steg framåt, men hon glider ner, sätter sig halvt på rumpan, snurrar runt glider ner på ännu en sten, och ramlar på rygg i vattnet rätt ner i alla alger. Haha, det såg så roligt ut så när man såg att hon inte hade skadat sig så började jag att gap skratta! Haha :P Det låter aldrig kul när man åter berättar något, men det var lätt de roligaste på hela dagen! :D

Sen på kvällen var de meningen att de skulle vara fest hos Dennis. Men när jag är klar, för en gång skull i tid, så skriver Håkan att det är nog inte så mycket till fest, att det bara var han och 3 till som var i hans stuga och drack och att dom sen skulle in till stan. Så vi åkte iväg till Håkan ist. Där har jag så aldrig varit med om något liknande av sega killar. Vi kom kanske vid 8 halv 9, Håkan säger redan då att han måste iväg till Brogård för att duscha och John säger att han är hungrig. Timmarna går, dom kan inte bestämma sig om de ska åka iväg till Dennis, för dom hade ju köpt present till honom, 1 snus dosa och 4 snapps glas. Kanske vid halv 11 ringer John Dennis, får reda på att det inte ens är idag han fyller år, utan att det är på tisdagen. -.- Håken säger att han måste iaf iväg till Brogård för att duscha, jag frågar honom om varför han inte kan duscha här. Håkan säger "Ja men grabbar, jag kan ju duscha här"! Där har han suttit i 2,5 timme och tjatat att han måste hem till sin mamma och duscha, när det ligger en dusch 10 meter bort. John är dock fortfarande hungrig, vid 12 bestämmer han sig för att dra ner till Buger king. Jag och Marcus åker hem, och det enda man har att säga är "Bröderna Andersson". Men någon liknande har jag ALDRIG varit med om..


En liten bild på solbännan man har skaffat sig under sommaren ^^;
Hade verkligen inte haft något emot att åka utomlands och fortsätta
att bättra på den! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0