Körskola.

I onsdags körde jag för 2 gången och det gick bra även denna gången! :) Körde runt i stan hela tiden, och det var faktiskt inte så farligt, när man väl kom in i allt så flytter det lixom på. Och har ju kört lite i sommar också:)
Har bokat halkbanna och Risk 1, usch, det hela känns så stort. Nu är de inte långt kvar tills jag blir 18, dagarna går jätte fort, och mitt mål är ju att ha det innan september är slut! Och just nu känns det som om jag kommer att klara det, är bara det där med teorin som jag måste ta tag i. Men har gjort en pärm och då fick jag 41 rätt av 50 möjliga, så lite i boken har iaf fastnat! :)
Träffade även Sophia en stund när jag satt där, kul och se henne igen :) På måndag börjar skolan, så då får man träffa dom andra också. Men hade inte haft något emot att vara med Marcus någon vecka till. Men hoppas inte att det blir allt för stor skillnad nu när han inte har någon skola länge så att man fortfarande kan åka in till honom på kvällarna, lika ofta :) För det där med att vara ifrån honom, de gillar jag inte riktigt..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0