Mysig helg. <3

Har tråkigt, frukstansvärt tråkigt. Marcus lämnade mig här idag på morgonen. Han och Nicke skulle ut och fiska lite, så då stannar han där uppe i veckan också. Tråkigt och ensamt tycker jag att det är =/ Men tur att telefonen finns och att ja av någon konstig anledning ringer gratis till honom.. Men det är bara bra!
Helgen har varit jätte mysig. Marcus hämtade mig i fredags eftermiddag, så åkte vi hem till honom. På kvällen bakade vi pizza, jätte gott var de :) Sen kollade vi på en av de nya Disney filmerna, kommer inte ihåg vad den heter ;P Men ganska bra var den, men somnade i mitten utan filmen, helt omöjligt att hålla ögonen öppna!
Vaknde vid klockan 7, den här förbannade stalltjänsten! -.- Men Marcus körde mig och stannade även kvar sen i stallet. Tycker det är roligt när han är med :) OCh han var så söt när han skulle ta ut en häst, inte han som gick med hästen, utan hästen gick med honom :P Men söt var han! :) Sen gjorde vi ingenting på hela dagen, somnade någon gång vid 3 och vaknade halv 5, och då bestämde vi oss för att åka till Willys och köpa tacos, jätte gott! :)
Kollade på Transformer på kvällen, en helt klart sevärd film! Hade ju inte sagt nej till en sån bil, coolt att bara kunna bytta från dag till dag! :D
Imorgon är det halkbanan, alla säger att den är rolig, men är ändå lite nervös:S
Önska mig lycka till? :)
Nu är det snart dags att laga lite mat, sen duscha och resten av kvällen körteori, måste verkligen skärpa mig med den!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0