Skolstart.

Ensam är jag nu. Marcus åkte hem idag på morgonen för hans Mamma skulle ha bilen, och nu i helgen ska han, Håkan och Vesslan iväg till Vallåkra. Jag får stanna hemma. Eller jag ska faktiskt inte klaga, har varit med hela sommaren. Har ju knappt gått en helg utan att jag har varit i Halmstad. Så denna helgen är väl inte mer en rätt att han ska vara med sina kompisar.. Men ska ju inte säga att det känns tomt utan honom nu, efter dom här veckorna. Hade heller varit med honom, en ensam här. Men ska vara glad och inte gnälla :)

Har suttit och kollat på resor ikväll, och blir inte lite sugen! Finns en resa till Cypern för 2200 kr med boende, men dock flyger planet iväg på måndag och då börjar skolan. Men det hade varit så kul, men har verken pengar eller pass.. Får väl se hur mycket pengar det blir när man fyller år, men nästan hellre detta än en bil. Tror de iaf :P
Nepp, nu ska jag kolla på TV och sedan blir det att krypa ner i den stora toma sängen . =/


Du har mitt hjärta, var rädd om det ! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0