Stallchefer .

Japp, nu sitter man här i den nya lilla lägenheten som man bor tillsammans med Emilia och Johanna. Det är faktiskt rätt mysigt, men jag är helt sjuk trött!
Jag och Sophia är stallchefer nu denna första veckan. Så vi är nere i stallet hela dagarn, vi har det rätt bra egentligen. Finns inte så mycket att gör, men man blir trött av detta med. Upp klockan 6 på morgonen, och inte kommer man i säng i rätt tid heller. :P
Glömde datan hemma hos Marcus igår, men det är tur att man har världens bästa pojkvän som körde upp den till mig idag :) Nu kommer jag nog inte få se honom fören till helgen =/ Och knappt då, för måste vara i stallet, 2 timmar på morgonen och 30 på efter middagen. Men man måste lixom till stallet varje dag, och åka ifrån Halmstad varje dag. Aja, vi får se hur vi löser de :) Lite ska vi iaf träffas!
Nu klarar jag snart inte att hålla ögonen öppna längre, så får snart bli sängen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0