Diwa :)

Hejsan Hoppsan!
Nu sitter jag här vid min data, ungefär som vanligt :P
Egentligen har de inte hänt så mycket speciellt i mitt liv. Men tänkte att det är lika bra att uppdatera, för snart blir det helg, och den kommer jag förhoppningsvis tillbringa med Marcus :) Vi har inte bestämt så mycket en, men jag hoppas att han åker intill Halmstad imon och kommer hit. För jag har ju stalltjänst heeela helgen, men har vi tur behöver vi bara komma på morgonen i max 2 timmar, HOPPAS! Annars kommer det bli en himlans massa åkanden, eller ingen Marcus.
Jag och Sophia kämpar på som stallchefer. Men måste säga att det är ren jävla utnyttjande!! Stallchefer? Bullshit. Vi går och slavar åt dom, vi har fått plocka en helvetes massa ogräs. Lixom vad tusan lär vi oss på de? Vad lär vi oss om detta i överhuvudtaget? Vi har redan 13 veckors praktik, räcker inte det för att man ska lära sig vad som görs i ett stall?
Tycker faktiskt att det är lite fel, men det är likadant för alla..
Men idag fick jag rida Diwa, jag kan ärligt säga att det är stallet sötaste+finaste häst. Och lika fin var hon att rida! Usch, hade man bara haft pengar så hade man ju verkligen inte sagt nej till en sådan häst. Så himla mysig!
Nej, dags att göra sig i ordning för sängen och plugga lite teori. Halkbanan på måndag!



Diwa, visst är hon söt? :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0