Snart måste de väl bli bättre?

Sitter och kollar på Sagan om ringen, den första filmen. Har aldrig sätt hela, men dom här filmerna är verkligen bra! :)
Är hemma nu denna helgen, verkligen jätte roligt, har aldrig haft mer roligt. Marcus skulle ha en sista helg med Nicke, för på fredag åker han till Australien. Åker till han igen på söndag, hoppas iaf att det inte blir några planer ändrade.
Mer har jag väl knappt att säga, är väl inte på topphumör, men det brukar jag ju vara väldigt sällan vara när jag är tvungen att åka hem. För inte blir det någon roligt helg med honom nästa heller, för då måste jag ännu en gång vara på skolan och hjälpa till med en tävling. Förra helgen var jag stallchef, så då var det heller inte någon ordentling helg. På veckorna träffas vi heller inte för då är han uppe i skogen. När man ser det såhär känns det inte så konstigt att man håller på och bli galen och snart verken vet ut eller in längre. Får se hur länge jag klarar av detta.

Slut med deprimerand text, nu slutar strax filmen och dags för sängen för mig.
God natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0