Vattenskidor :)

Har inte hänt så mycket mera, vi var här fram till onsdagen och sen blev det att vi åkte till Halmstad. Båda hade små saker att göra. Sen åkte vi upp till hans pappa, skulle ute och åka vatten skidor nu när motorn äntligen fungerade som den skulle! :) Så vi var ute hela dagen på sjön och jag hade inte mycket annat val en att testa på fossilen och att åka vatten skidor. Jag och Sandra åkte först på fossilen, och de var rätt roligt, men det känns som vi flera gånger skulle välta och då skrek vi båda allt vi kunde:P Sen åkte Marcus vatten skidor och han är allt lite duktigt tycker jag :) Sen efter ett tag skulle Sandra åka och inte för att vara elak, men hon gjorde allt ett par roliga vurper när hon försökte komma upp:P Så efter att ha skratta rätt mycket åt henne så hade jag väl inget annat val en att försöka själv.. Och det gick väl sådär för mig med, på 3 försöket kom jag upp lite, men tror att ena skidan kom framför den andra så jag ramlade igen. Och efter det kom jag upp lite, men det var as jobbigt, så efter ett par försöka till så orkade jag inte mer.. Och jag hade lite träningsvärk i armarna dagen efter :P Men hoppas att vi åker ut med båten någon mer gång, och då ska jag klara de! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0