1 december.

Tänk vad man längtade efter denna dagen när man var liten! Då kunde man äntligen börja räkna ner dagarna med hjälp av julkalendern, chocklad kalerndern och alla vi barn hade var sin present kalender med! Fick öppna varsin liten present varje dag i 24 dagar. Tänk vilken lycka man hade! Allt var verkligen helt underbart, och mysigt :)
Men nu ? Jo, inte har jag någon chocklad kalender, funderar på att köpa mig en men Marcus tyckte då att jag var väldigt barnsligt och att chockladen som var inuti inte var värld at betala för. Men det är ju känslan.. Kanske att man ska till Willys i eftermiddag? Hehe...
Inte har jag någon julkalender, ska väl försöka komma ihåg att kolla ikväll för att se vad det är. Men det var mycket bättre när man var liten! Nu har det ju inte varit något sen Sjömansmöss och Diselråttor 2002.
Inte har jag ens börjat köpa några julklappar, måste ta tagit i det i helgen.
Men mitt största bekymmer av allt, är att jag inte har några vinter däck till min skruttibangbang. Snart kommer farbror polis och ger mig böter och det har man verkligen inte råd med nu i juletider. Men ska man ha bil, får man väl betala för den och hittils har jag inte lagt ut så mycket pengar på den. Väldens bästa mamma att tacka för det :) <3

Japp, roligt inlägg. Men livet är hårt just nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0