3 prov, 1 vecka.

Usch, det har varit fullt upp de här dagarna. Har haft prov idag i samhälle, EU. Gick väl ganska bra iaf, får väl hoppas på ett av de lite högre betygen! :) Så nu är det bara 3 prov kvar innan jullovet, och inget av de är speciellt lätta. Men bara till och plugga. Ska snart ta mig tid till lite PA arbete och får se sen om jag orkar med någon religion. För nu är det bara en vecka att kämpa, sen ska jag njuta över ett väl förtjänt lov!

Nu innan i veckan har jag varit hemma hos Marcus. Mysigt är de, men börjar trött ganska mycket nu. Känns som det håller på och bli samma sak som det blev i slutet av vårterminen. Bara tjaffs, tjaffs och tjaffs. Snart får de väl bli att man inte åker dit, men då får man ju heller inte träffa Marcus. Han bor ju där, så då är de väl klart att man vill komma dit.. Aja, hoppas på lite tur så ska det nog bli bra.

Nu är det dags att ta sig i kragen, mycket skolarbeten väntar! =/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0