Borås.

Nu har jag precis varit och hämtat kajsa och Jonna i Smålandssternar, snäll som man är ^^
Idag har jag tillbringat så gott som hela dagen i Borås. Har köpt en hel del julklappar, känns skönt att de har kommit igång! :) Köpte även ett par uggs till mig själv, det behövs verkligen nu när det börjar bli vinter väder!
Sen nu på kvällen har jag och Alma kokat knäck, och slagit in julklappar. Hon är verkligen ur mysig den lilla tjejen, och tycker det är hur roligt som helst att få vara med :) Hon är verkligen en liten solstråle!
Nejnu är det nog dags för att gå till sängs. Ska bara tvätta bort sminket och borsta tänderna, och piggnar jag inte till under den tiden blir att krypa ner i min toma, kalla säng :)
GodNatt! (:

En mycket trött Matilda efter en lång dag, med mycket bilkörning!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0