Bara massa babbel

Känner att jag är dåligt på att blogg nu, men orkar inte riktigt med det..
Helgen har spenderats med Marcus, och det har verkligen varit jätte mysigt :) Men direkt när jag hade lämnat honom kändes det så fruktanvärt tomt. Och just nu kan inte precis säga att det känns bättre =/ Saknar honom som f*n. Inte känns det bättre när man tänker att det är 2 veckor kvar tills jag får träffa honom igen. Men tänker hela tiden att det är nu till helgen, men sen kommer jag på att jag bara lurar mig själv. Orkar inte riktigt med sånt här :(

Idag åkte vi in till Gislaved en sväng och hittade faktiskt en hel del. På JC hade de rea på jätte många av jeansen och han som jobbar där är verkligen jätte trevligt och hittar massa med en gång så man slipper hålla på och leta själv. Så köpte mig 2 par jeans, sen fixat lite dricka som man kan ta med ner till Halmstad. Även till nyårafton, men har ingen aning vad man ska göra då. Marcus åker iväg till Holland, och lämnar mig kvar här ensam. Vet redan att han har dåligt samvete för de, så lämnar det här.
Jonna skulle ha någon nyårsfest, men där känner man ju knappt ingen så då känns det heller inte så kul. Men sen, hur kul kan det vara att stanna här hemma hela kvällen?
Har ingen aning hur jag ska göra, men det löser väl sig, hoppas jag ..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0