Duktig Matilda vill ha beröm !

Jo, denna fredagen har verkligen inte börjat bra.
Körde till Marcus nu efter skolan, och när jag kom hit hade hans mamma städat nästan hela lägenheten, så då tänkte jag att då kan jag städa vårat rum med. Så till Marcus kom hem strax efter 4, hade jag städat hela rumet, damsugit och allt + gjorde i ordning alla låder så det blev fint i dom. Så vist blev Marcus glad när han kom hem, men fick inte höra tillräcklig mycket hur duktig jag hade varit. Men bara vänta tills man får tillbaka ^^
Nu om 30 minuter är det Idol. Hade varit ännu roligare om han hade tyckt att de ska bli lika roligt som jag tycker att de ska bli. Men nej, jag får ha roligt för det mig själv, för nu har han fullt upp med att slå Sandra i Ice tower, för nu vann hon i FarmVille, hon kom först till level 37.
Haha, vilken rolig fredags kväll jag har just nu ;)


Kommentarer
Markus

Girls like you doesn't deserve any honor.

2009-12-12 @ 14:04:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0