Fredag, snart äntligen helg!

Sitter i skolan och har PA, fast jag är klar med mitt "delmål" så känns ganska opeppande att börja på helt nya saker. Men får ta tag i det på jullovet, om man känner för de^^
Igår åkte jag och Marcus iväg till Vessigebro för att köpa mig ett par vinterdäck (äntligen). Så nu har jag köpt 2 nya däck och 2 i jätte bra skick. Men det var billigt pris, och känns bättre att har bra vinterdäck, dessutom är dom fina :)
I helgen blir det utgång, inte precis som man hade tänkt sig. För meningen var att "alla" i klassen skulle ut, men det blir aldrig som man planera. Men antaligen följer jag med Marcus och dom (ensam tjej, jätte kul (Y), eller ligger jag kvar i sängen och tråkar.
Ikväll blir det bara mys, kommer väl laga något gott. Sen blir det Idol klockan 8, vet inte riktigt vem man hejar på, beror nog helt på hur dom är ikväll, för gillar båda!
Nepp, nu är det snart mat! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0