Fy fan .

Har precis satt mig här där jag verkligen inte får sitta. Men är just nu något så frukstansvärt opeppad till att plugga. Usch, det går verkligen inte att beskriva. Hade religion prov i tisdags, mikrobiologi prov idag och imon hästkunskaps prov. Och inget av dessa är speciellt små prov att plugga till. Och nu är man då inte på sista veckan innan jul + prov sista dagen i skolan. Aa, de flesta i 07B vet vad jag snackar om just nu ^^
Imon är det julfest och eftersom de inte är några som vill köra, får man vara snäll och ställa upp. Även fast jag bara hade velat sova hela kvällen efter en sån här vecka. På fredag blir det förmodligen kanske underbar men Emilia och Johanna :) På lördag bär det tillbaka till Smålands djupa skogar för att vila upp sig.

Marcus har lämnat mig för att åka ut och sladda med hans fula bil och hoppas att han kör sönder den. Hade knappast varit mer en rätt. :)

Dags att åter gå att läsa om vårat älskade djur hästen, verkligen skriker en viss längtan inom mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0