Gott nytt år :)

Om ca 9 timmar är det år 2010, helt sjukt egentligen! Något som man inte kan fatta hur snabbt ett år kan gå, 365 dagar är lixom ingenting, tiden bara springer iväg. Man har snart redan gått 3 år på gymnasiet, om ett halv år har man klarat av 12 år i skolan. Man har bara ett halv år kvar och längtar som tusan. Men detta året har varit ett mycket bra år. Men det bästa av allt måste endå vara att man har blivit 18, eget körkort, egen bil nycklen till en enorm frihet! Nyligen har mamma precis opererat sig, vilket jag är mycket glad för hennes skull, och det har gått så bra de bara ha kunnat gå, skönt! Upplevelser med Marcus som sätter sig som minnen för livet, exempel när vi var uppe i stockholm en hel dag helt ensama, att vi fick vänta på mamma i spöregn, åska och hon helt panik att köra runt mitt i centrala Stockholm i rusnings traffiken. Har aldrig varit så rädd för åskan och knappt aldrig så arg på henne. ;) Sen vardagen i skolan, Plönninge, den hade man aldrig klarat av utan de vänner man har där. Att vi har klarat av snart 3 år där, är mycket bra got av oss allihopa och nu är det bara den roliga tiden kvar, upploppet till STUDENTEN!!

Nu ska jag snart börja göra mig lite i ordning, hur det en blir ikväll så ska jag se till att de nya året ska få en bra början! 2010 ska blir ett bra år, med nya möjligheter och nya upplevelser!
Så om det inte blir något mer inlägg så får ni ha ett riktigt GOTT NYTT ÅR, för de ska jag banneme se till och ha!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0