GRATTIS MARCUS! :D

Usch -.- Har precis haft svenska prov, och det gick verkligen urselt! Eller, det var på Antiken och Medeltiden, så medeltiden gick ganska bra. Men antiken, första sidan var helt tom, men det kan jag säga att det var på de flestas. Men hon får skylla sig lite själv, för fick reda på att vi skulle ha prov i tisdags. Det är inte snäll^^
Men som med allt annat med skolan just nu, orkar inte riktigt bry mig just nu för tillfället, jag behöver JULLOV! :)

Och idag är den ingen vanlig dag, för idag är det Marcus födelsedag! :D Idag blir min lille vän 19 år, helt sjuk vad tiden gått fort. Känns ju inte som om det var länge sen han bli 18, men körkort och allt!
Så ikväll blir det god mat, Tacos. Sen blir det mycket god tårta! :D
Någon gång ska han väl få present av mig också, men har gått och tjatat på han att han kan få öppna det innan. Men det har han inte velat, men nu när det väl gäller vill jag inte han det.:P Tänk om han inte tycker om det?:S 
Håll tummarna för det!

Men nu ska jag snart prata med Marianne om projektarbete! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0