Hem Ljuva Hem .

Nu är jag hemma. Slutade tidigt idag, så kom hem strax efter 1. Min lilla brum bil fick gå ganska hårt, men alla dessa lastbilar som bara ska köra ut framför en. Blir man inte irreterad då?

Nu sitter jag iaf här. Visst är det skönt att vara hemma, bara ta det lungt. Men det känns ändå lite konstigt, och jag känner sakta hur mitt dåliga humör kommer. Men försöker mitt bästa, men vet inte vad jag ska göra av de. Har håll igång hela dagen, men så fort man sätter sig ner så är det kört. Inte blir det bättre av att mitt internet är segt, så sportify fungerar knappt, för hade bara vela krypa ner i sängen och lyssna på depp musik. Gillar det inte alls. Gillar inte att bara sitta här och inte göra något. Gillar det inte alls, mår bara dåligt.
Men om 1 timme är det Idol, sen kommer det säkert något bra på tv. För då går iaf tiden. Kommer det inget bra så ska jag koka knäck eller något. För saka vara så trött att jag slocknar med en gång. För i sängen är det värst. Imon blir det upp klockan 8 för att åka till Borås och jul handla lite.
Nu ska jag kolla klart på julkalendern och sen finns det väl något att göra 1 timme till!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0