Julafton!

Gud Jul allesammans! :)

Nu är julafton över, jag och kajsa sitter här med varsin data och har jättekul^^
Igåg somnade jag strax efter halv 2, men var inte alls trött. Idag vaknade jag vid halv 8, så har inte sovit speciellt mycket, men antar att tankarna börjar spöka igen.
Men denna dagen har sätt ut som en vanligt julafton. Vi har ätit julmat, kollat på kalle anka, tomten kom på besök och den bästa av allt, öppnat presenter :)
Den bästan julklappen var väl ett Nitendo Wii som vi fick tillsammans. Riktigt roligt faktist!
Men jag är helt slut nu, dags att börja planera sitt liv nu. För nu har man haft fullt upp med att hjälpa till här hemma, men nu har man absolut ingenting att göra längre. Man blir gaaaaaleeeeeeen!
Ska vara hemma ca 2 veckor till, skönt är väl de, men finns som sagt inte mycket att göra =/
Men nu ska jag och kajsa upp och fortsätta spela lite Mario, världens bästa spel ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0