Jullov .

Sista provet avklarat och kan inte ens beskriva känslan av hur jävla skönt det känns!! Och jag är stolt över mig själv, som har orkat med dessa 3 stora prov och det känns ändå som de har gått hyffsat på alla 3. Så nu förtjänar jag verkligen ett jullov.

Julfest idag på skolan, med lucia tåg, spex och julmat. Även lite fina sånger som vi lätt konkurrad ut de andra klasserna med våra fina små sånger! ;)
Nu ikväll skulle några av 3:orna ut på krogen. Men kände mig inte alls taggad och är trött efter en sån här vecka. Så tyckte det skulle kännas mysigt att komma hem till en kille som väntade på en ist. Men nejnejnej. Här får man sitta själv som vanligt. Dessutom ska han till Holland över nyår. Japp, som du själv förstå är mitt liv toppen!
Imon blir det utgång med Emilia och Johanna tagga de om skit i allt annat, för en kväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0