Julmys hos mormor :)

Åkte ifrån Halmstad idag på morgonen, och det är mysigt att komma hem till en mamma som har saknat en :)
Men vart inte hemma så länge, kanske 3 timmar. Sen bärde de av till Gvd för att mamma skulle köpa julklapp och Kajsa skulle låna mina byxor. Så sen vart det att styra bilen mot Marås, hem till Mormor. Ska äta lite julmat och sånt ikväll. Även träffa kusinerna, och även Jenny som precis har kommit hem ifrån Tyskland.

Imon ska jag upp klockan 7 för att kolla på Alma i kyrkan, hon har skolavslutning då. Sen kanske vi åker en sväg till Ullared, jag har fortfarande inte köpt klart alla mina julklappar!
Nu ska jag gå och hjälpa Mormor med det sista :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0