Julstämning! :D

Idag har det verkligen varit julstämning på hög nivå! Idag hade jag lovat att hjälpa mamma lite med städning och sånt, och även att julpynta! Jag och Alma har spruning runt i huset och letat tomtar (mamma har verkligen lådor överallt fullt med olika tomtar) men någonstans i mitten tappade vi lusten och väntade på att mamma skulle rädda oss ifrån det :P Men nu är allt fram plockat, så nu ska resterna bara plockas undan. Men det är verkligen ur mysigt, längtar tills det är dags att åka hem för jullov och då är det heller inte lång tid kvar till julafton. LÄNGTAR!
Men om ca 1 timme ska jag ta min brumbrum bil tillbaka till Halmstad. Mamma ska åka och lämna Maja då, och jag vill slippa köra i mörker. :)
Men nu har vi precis ätit lite mat, och tände det 2:ljuset i advetstaken när alla ändå satt samlade. Så mysigt är det!!


Julen är här !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0