Melissa Horn

Lite gladare inlägg nu hade jag tänkt.
Har precis kollat färdigt på Idol, och belv chockad när jag såg att Calle gick vidare med en gång. Trodde att finalen skulle stå mellan Tove och Erik. Men Calle tycker jag är den som är värld platsen mest, för han har verkligen utvecklats! Tycke inte alls om han i börjar, ville att han skulle ut. Men nu skulle det vara roligt om man vann, för Erik har ju varit en självklar vinnare enda från början! :) Men får se hur det går för dom nästa vecka!
Jag har fått igång Sportify med, så sitter och lyssnar på Melissa Horn. Lite efter jag vet, men hon är verkligen as bra! Texterna är helt underbara, perfekt musik just nu ikväll.. Men trött har jag inte blivit, eller inte tillräckligt för att jag inte ska piggna till när jag går ner för sängen. Så blir att stanna upp någon timme till.
Men usch för såna här kvällar, det tar musten ur mig, långsamt, men säkert.


Underbar musik, lyssna vett ja! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0