Oendligt med pengar? Ja tack.

Nu har jag och mamma precis gjort cheescake som vi ska bjuda på nyårafton. Mumma! 
Idag vart det aldrig något Jönköping, Kajsa ville hellre åka med Maja till Borås. Så då känns de inte längre riktigt lönt att åka. Men åkte en sväng till Gislaved för att hämta Maja, och träffa mormor. Men idag fick plånboken vila.. Men det är så mycket som jag vill köpa just nu, både massa nya kläder, ny mobil hade verkligen behövts, men sen hade jag även velat ha en digitalkamra! Hum, får se hur mycket de här julklapps pengarna räcker till... Men gillar inte alls hur snabbt pengarna försvinner. Helt sinnes sjukt! ;)
Om 2 dagar är det nyårsafton och den kommer nog inte bli speciellt roligt. Tror inte det blir någon fest för mig i Hällabäck, kommer ändå inte känna speciellt många människor som kommer dit, så känns inte riktigt kul.. Ist får man väl hålla Maja sällskap och vara snäll och köra sin syster + kompisar som ska dit. Jätte roligt nyårsafton, jag vet (Y) men just nu ser det inte ljusare ut..
Men nu är det snart dags att kolla på någon film på tv, så ha de toppen :)


Utfyllnad på bilder ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0