Väntar!

Nu sitter jag och väntar på bussen, den ska komma om 23 min, så det är lite segt. Men bestämde mig för att bilen får vila lite, och dessutom har jag ju fortfarande inga vinter däck köpta. Men Marcus får ringa sin kompis idag, för nu MÅSTE jag ha dom. Helst vill jag ha dom på min bil när jag åker hem på fredag. Men vet inte riktigt hur det skulle gå till, för imon ska vi fira födelsedags barnet och sen är det redan fredag och då slutar vi redan vid 12, så då blir det full fart hem.
Första helgen på mycket länge som jag åker hem ensam. Och vet inte riktigt hur detta går, just nu känns det som jag har bestämt mig för att iaf försöka vara glad. Men jag vet hur det är. Tankarna kommer, alltid. Sakta men säkert, mest fram mot kvällen. För på dagen kan man alltid sysselsätta sig, men när man väl ligger i sängen så är det kört. Mm, men vi får se hur det går. Men det hela börjar iaf bra....

Senare ikväll, ska vi åka till flygstaden, handla mat till födelsedags barnet. Jag tror jag ska gå in på skopunkten och kolla efter ett par varma skor (vintern börjar ju äntligen komma) eller om jag väntar tills i helgen.
Och får ju inte glöma kolla på Bonde Söker Fru ikväll! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0