1 vecka=1år ?

Då var man tillbaka till Halmstad igen. Kom hit igår kväll, Marcus hade skickat ett sms och frågat om jag inte ville komma en dag tidigare. Så lite måste han ju iaf sakna mig om dagarna! :)

Igår var jag otroligt duktig och gick runt med trimmen i 2,5 timme mellan klockan halv 11 till 1. Så det var ju inte lite varmt, för man måste ju ha lång byxor+tröja, vantar och hjälm. Så man trodde att man skulle börja koka på riktigt. Dessutom så väger den 350 kg och tynger bara på ena axlen. Så idag har jag bara ont i den vänstra axlen. Haha, och jag har fortfarande en hel del kvar, men det för göras nästa veckan.

Mamma tvättade min nya bikini igår också, så nu är den riktigt FUL! Ser ut som det är 1 år gamal och tvättade varje dag. När man har haft den 1 vecka och första gången den blir tvättad. Ohhh, man blir ju inte lite arg när man köper en bikini för 300 kr och så kan den inte hålla i tvätten?! Så ska dit ner idag, får jag inte pengarna tillbaka så blir jag arg. För den är skitful nu! Och det kan lixom inte vara rätt, eller? :(

Ne, blir arg när jag tänker på det, så nu ska jag gå och duscha lite. Sen ska jag cykla ner till stan. När Marcus kommer hem tar vi bilen till hans pappa och imorgon blir det vatten skidor och annat skojjigt! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0