Mockar, rider, lever Häst.

Japp, just nu lever jag bara i häst världen, jobbar ifrån halv 8 till halv 6 på kvällen. Vi är just nu 5 stycket som jobbar i stallet, så det är rätt lungt för oss. Men hela stallet är propfullt, idag är första natten alla har varsin box :P
Idag har jag ridigt 4 hästar, även min lilla favorit. Har ingen aning om vad hon heter, men är verkligen jätte mysig att rida. Så man blir ju inte lite sugen på att köpa häst. Men vågar inte säga något till mamma, och Marcus bara fnyser åt mig. Men hade jag kunat hade jag inte tvekat en sekund :P
Och egentligen är de lite konstigt, för jag har ridigt en hel del hästar har, men detta är den första jag riktigt har fasnat för. Jaja, nästa vecka åker den så jag kan ju lika gärna sluta drömma...

Även bara 8 dagar kvar tills jag träffar Marcus. Han kommer och hämtar mig nästa fredag, och förhoppningsvis inte allt för sent. Sen ska vi på 50-års fest på lördagen, min mosters man Per fyller 50:) Sen på söndagen ska vi bara MYSA! Usch, jag ska egentligen inte tänka på det för jag blir bara ledsen. Och en så länge har det faktiskt gått bra, (haha, det har bara gått 4 dagar) men det känns bättre. Men fick ett litet samanbrott igår kväll, det är så mycket känslor och man är så trött så man vet inte vad man ska göra.
Försöker även intala mig själv att detta är bra, man behöver vara ifrån varandra ibland. Men någonting säger mig att det bara är bullshit.
Men jag saknar honom, så in i helvete. 1 år och 3 måndader och lite där till, och inga känslar har försvunnit. <3


En mycket söt bild på min lilla favorit heest :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0