Feest.

Lördagen skulle de bli lite fest. Några av Marcus kompisar skulle ha något så vi skulle åka runt lite till olika platser.
Så morgonen började ganska lungt, sov en stund, vaknade av att mamma ringde och väckte oss.
Vi bestämde att vi skulle äta tacopaj, så då gick vi ner till netto en runda, för att handla ingredienser. Sandra kom sen så då spelade, jag, Marcus, Yvonne och Sandra 4 manna twist ( tror iaf det stavs så;) Sen var det dags att laga mat, äta och göra sig i ordning :)
Håkan kom och hämtade oss vi 8 kanske. Åkte hem där, var där till 11, kanske inte var det roligaste jag har varit med om. För först var det 3 st barn, (egentligen räknas dom som vuxna) Marcus, Håkan och Vesslan helt fast klistrade vid Marcus ipone, för han har jailbreakat den nu. Jo, det gillar ju jag när Marcus har dissat mig för iponen hela dagen. :P Sen fick dom för sig att kolla på Ronny och Ragge?! Herregud, ni kan ju tänka er att jag var helt salig av lycka, (eller inte) -.-
Vid 11 var filmen slut, vi åkte iväg till Dennis som skulle ha fest? Men det var typ 5 pers i stugan sådär blev vi inte så länge :P Vidare hem till Håkan igen, John åkte iväg för att hämta Emil. Sen iväg till en fest 1,5 km utanför Snöstorp. Japp, kvällen var rätt lyckad fram emot 3 tiden. Då började jag och Marcus tjaffsa. Jag blev arg, lämnade ställen och gick in till stan helt ensam, igenom halva stan helt ensam. Tur att man var så jävla arg annars hade jag satt mig ner på marken och suttit där tills Marcus hade hittat mig. Men min ilska drev mig vidare och Marcus hittade mig. Båda lugnade ner sig och allt blev bra igen. Som vanligt och tur är det!
Men vi säger bara, bättre lycka nästa gång!:) För nästa gång ska de banneme vara bra!
Jag älskar dig Marcus! <3


Jag, strax innan vi åkte. Tröjan är ny, man man ser den inte så bra, men
den är ljus blå. Hade även ljua jeans på mig, så dom kunde iaf inte
kalla mig "Devil women" ;*)

Nästa gång ska de bli lite mer kort. Ska iaf försöka, Marcus ska iaf inte komma undan ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0