Ingen vit springare.

Sitter och väntar på att mamma ska komma, vilket jag har gjort enda sen halv 7, för jag glömde ställa av klockan.. Har bestämt mig för att jag inte ska jobba mer, man gör så mycket jobb men får så lite pengar för det. Men visst, lunch ingår och gratis boende, men som igår jobbade jag minst 10 timmar, men ingen övertid där inte^^ Fick även göra sån jävla skit göra igår, så ingen snack om saken.. Har inte ens fått tillräckligt mycket pengar nu för dom dagarna jag har jobbat, men orkar inte bry mig. Hade dock velat komma här ifrån så snabbt som möjligt, känns bara dumt att vara här just nu. För inte tänker jag jobba när det redan saknas pengar.
Och inte lever jag i någon sagovärld heller, för ni vet, där kommer alltid prinsen och rädda prinssensan från alla oräcka monster. Men inte i mitt fall, här har man en prins men som bara tycker att det känns onödigt att åka och hämta. Stod hela tiden igår och väntade på att den vita springaren skulle komma, men kom det någon? Nepp, har aldrig gjort och kommer inte att göra (frivilligt iaf). Aja, lever väl inte i någon sagovärld, men ni fattar principen.
Bara lite arg, men snart kommer min underbara mamma och räddar mig ist. För vem behöver en prin när man har världens bästa mamma?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0