Jobb :)

Ännu en dag har gått, egentligen går det väldigt fort, känns inte som de var igår jag kom.
Men sen tänker man på hur länge sen det var man träffades Marcus, så då har dagarna gått JÄTTE sagt.
Idag har jag ridigt 4 hästar, fick rida min lilla favvo heest med:) Sen red jag en jätte fin skimmel, det är en jätte fin häst. Så det kändes verkligen as bra, och Annika sa att hästen såg jätte fin ut med, så då blir det lite roligare :P
Timmarna gick jätte fort och helt plöstligt var vi klara.
Nu på kvällen har jag försökt att spela lite the sims, men förstår mig inte riktigt på det ;P Så nu ska vi kolla på 102 dalmatiner som går på 4 =)
Men känner att tröttheten börjar komma, så får se hur länge man orkar titta.
De sista orden som får avsluta detta inlägget är: Jag saknar Marcus, och får inte ens prata med han nu för tiden =/ <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0