Kantareller.

Tillbaka i Törås för en dag. Imorgon ska man ta tåget tillbaka till Halmstad, för vi ska ju gå på Harry Potter premiären. Ska bli jätte kul och se den nya filmen! :D
Skulle ha åkt hem igår, men ville inte. Så fick följa med till Marcus mormor för hon fyllde år och hade lite kalas, 78 tror jag hon blev :)
Fick lite paj och tårta, spelade lite kort och sen var det hemåt igen :P
Marcus har nu fått för sig att han ska bli poker proffs. Jag måste erkänna att jag är lite skeptisk, tror mer att man kommer att gå plusminusnoll den mest av tiden. Men iaf, jag får försöka störta honom lite. Han ska iaf läsa alla han kan hitta om poker, alla tips man kan hitta så att han blir bättre. Lyssna på alla videofilmer som finns, han ska med andra ord göra precis allt för att bli så bra som möjligt.
Så just nu för tillfället kanske jag känner mig lite utkonkurerad. Med tanke på att han är inne i poker världen ist för att vara med mig. Det är faktiskt lite jobbigt, men samtidigt är han rätt sött, för han vill lära mig allt han kan också. :) Sötnöt<3

Har varit ute och plockat kantareller idag med mamma, hittade jätte mycket, men mycket var smått så blir att gå dit snart igen. Men det blev iaf 1/4 korg fylld och det är inte speciellt mycket för att vara här omkring, mamma brukar plocka flera korgar. Men blir nog att jag tar med mig det vi hittade till Halmstad imorgon, så blir dom 2 glada! :D

Nepp, nu ska jag lägga undan datan och vänta på att Marcus ska ringa igen. Om han inte har glömt bort mig, hoppas inte de =/ =)
Godnatt!<3

Lite av skogens guld vi hittade, och den var verkligen bara en pytte-
liten del av vad som fanns. Hela backen är heelt ful! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0