Liseberg.

Japp, nu är det dags för uppdatering!

I onsdags var jag, mamma, Maja och Alma i Liseberg, mycket skojigt! Vi började med att åka lisebergbanan, trodde att Alma inte skulle vilja åka så mycket mer efter det. Men det blev nog tvärtom, hon åkte precis allt! Eller, allt då hon fick åka och det som hon inte hade längden inneför blev hon ledsen över att hon inte fick åka, haha ;)
Träffade Camilla och Fröja som kom för att hälsa på lite. Har inte sätt Fröja sedan hon var jätte lite så hon hade blivit jättestor! Hade börjat få lite ljust lockigt hår också :)
Var rätt mycket folk där, och det är så segt att stå i kön! Men fram mot kvällen började alla försvinna så då passade jag och Maja på och åka det mesta. Åkte den nya, men den var inte sådär jättespeciell. Men fy fan för uppsvinget! Trodde allvarligt att jag skulle dö, likadant med dom andra som finns där uppe, herre gud. Man kände sig lite hes i halsen när man sen var påväg hem :P
I slutet åkte vi flumriden, första gången vi åkte satt jag och mamma längst bak, Alma och Maja längst fram. Då blev ingen speciellt blöt. Men sen skulle vi åka en gång till, då satt Alma och Mamma längst fram och jag och Maja där bak. Den gången var det ingen av oss som inte var dyngsura! Jag var nog ändå den av oss som klarade oss bäst. :)
Efter det blev de inte så mycket mer, klockan var strax efter 9 när vi lämnade Göteborg. :)


Jag och Alma innan vi åkte iväg :)


Camilla och Fröja utanför liseberg! :)


Maja efter Flumride, man ser inte riktigt hur blöt hon är. Men hela hennes
ben och alltihopa var blöt! xD


Så blöt blev jag, haha, ser lite arg ut, men det är jag icke^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0