Stall Kuskahus.

Japp, nu är jag tillbaka här, men det känns som om de var igår jag lämnade stället. Ska jobba här i 3 veckor iaf, sen får jag se om jag orkar med den sista. Men det hade varit skönt och vara ledig lite innan skolan börjar igen..
Har även lyckats skada mig, hann nog inte gå mer en 10 minuter. Har skrapat bort en rätt stor skinflik på vänster handen. Så bara om jag nudda något så gör det as ont och det svider lite hela tiden =/ Plåster har jag glömt och ta med mig, så tycker allt lite synd om mig själv!=/
Men det hargått bra och jobba, har ridigt 3 hästar, känns som lite lagom uppvärmning. Men det känns i kroppen att det kommer bli tufft att vakna imorgon:P
Marcus kommer jag inte få träffa fören nästa fredag, är 11 dagar kvar. Men det kommer gå bra, det har vi sagt. Och sen blir det 2,5 dag med honom så jag längtar dit! :) <3
 
Nu ska jag fortsätta vila lite, Marcus ringer snart, och jag ska förhoppningsvis få ett rum och bo i.. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0