GodNatt! :)

Än en gång är man tillbaka i Törås.
Är ändå rätt skönt att komma hem, bli ompysslad lite. Få god lagad mat och en syster som har saknat en!
Har hunnit med lite allt möjligt idag. Åkte till Gislaved vid 11 tiden, skulle träffa Inger och lämna tillbaka hennes bok. När vi kom hem tog vi på oss handskar och började leta efter kattungarna Freja har fått. Var kanske där upp i 2 timmar, och försökte få ut dom. Lyckdes få ut 2 av 4, lite allt för lätt när dom ligger mitt under huset och dom är vilda. Men söta var dom ändå! :)
På kvällen klippte jag gräset. Tror det är en oskriven uppgift som jag har här hemma. För det är ingen som gör det förutom jag, men tycker det är rätt kul att bara sitta där gasa, svänga och gasa, haha :P
Snäll som jag är hade jag sagt till Alma att vi skulle ner och bada i sjön också. Mer för att få tyst på hennes tjat, för hon är inte precis den som ger sig i första hand. Så jag, Alma och Maja tog båten ut i sjön och badade lite. Sötare unge finns nog faktiskt inte!

Japp, här skulle jag lagt in några bilder. Men har inte sladden till mobilen här, och måste läsa på lite hur man ska göra för att ansluta mobilen med bluetooth. För det hade varit mycket smidigare! :)
Har bara en sak till och säga, om en timme är den bara 2 MÅNADER kvar tills jag blir 18,:D Tror det är dags att börja plugga körkorts teori. Har inte ens börjat, typiskt mig, ute i sista sekund som vanligt. Nej, dags att stänga ner datan och gå ner till boken,
GodNatt!<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0