Häst, Häst och Häst !

Bloggar i brist på annat.
Dagen har gått ganska fort idag,  mockat och sånt fram till halv 11. Sen blev det att rida 2 hästar innan det skulle komma 2 kunder. Red först en jävla tjockis, kommer inte ihåg vad den hette, Titu eller något i den stilen. Lat som tusen och men fick han någon häst framför sig kunde han springa på, men skulle man svänga stretade den emot som tusen. Så vart inte alls glad efter det.. :P
Sen fick jag rida en annan häst, Cirkus henne han. :) Rätt mysig, men lite konstigt. Men blev iaf på bättre humör..
Sen blev det att göra i ordning hästar till kunderna och vänta. Vi halv 4 hade vi ätit lunch och skulle hem och mocka ute boxar, men tur som man har börjar det åska. Och inte lite heller, blixtrade mycket och det var inte långt här ifrån. Rätt läskigt faktiskt :P
Sen var det bara vattna och fodra kvar och ännu en dag har gått. Går rätt fort här ändå, har fullt upp så gott som hela tiden..
Är bara7 dagar kvar till Marcus kommer och hämtar mig, och imon böjar man räknar neråt. för då har häften av dagarn gått. Bara till att kämpa vidare =/  Men hatar det, det gör jag verkligen! Men Marcus sa något smart igår-" ibland kanske det faktiskt är bra och vara ifrån varandra, för då vet man vad man verkligen har:):)" Gulligt tyckte jag att det var, och jag hoppas han har rätt, för jag vet iaf att jag inte vill vara utan honom! :)<3
Förest, på söndag ska jag och Elsa ha stallet helt själv!! Blir att mocka var sitt stall med 18 boxar, så snacka om att vi kommer ha fullt upp :S Tyck lite synd om mig iaf?:)

Nepp, nu har jag skrivit nog för idag, ska fortsätta komma på snål vatten och jäkelskap, rätt roligt, men jag är den enda som tycker det :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0