Jag Kärlekar Dig! <3

Finns det något bättre en när man har blivit sams igen?
Nej, skulle nog inte tro de. Att bråka med Marcus, eller inte bråka, utan tjaffsa. Det håller aldrig i sig så länge, men tillräckligt länge för att man ska börja hata det.. Men sen när man är sams, man kryper intill och båda verkligen njuter. Allt blir så lungt, stilsamt. Man lovar den andra saker som man ska försöka bli bättre på. För man måste ju jobba på saker eller hur? Annars kommer det inte att funka. Måste visa varandra respekt. Måste försöka förstå varandra. Egentligen är det inte lätt på något sätt att ha ett förhållande, men det är så otroligt underbart, fantastiskt, roligt, mysigt, och man är lycklig.
Marcus, jag älskar dig! Men dom orden räcker inte till.
Du gör mitt liv till något så underbart som jag egentligen inte förtjänar. Det är du&jag, så länge vi är bereda på att kämpa för det vi har. För det är något extra, 15 helt otroliga månader har gått, och många mer kommer, det vet jag.
Jag hoppas att vi klarar de här veckorna som jag jobbar, mycket bättre en vad det gick på praktiken. För dom dagarna var ett rent helvete, om ett helvete ens räcker till. Jag hoppas att du finns där för mig även när jag kommer hem, annars kommer det inte vara värt det.
Men denna gången ska vi kämpa, inte ge upp. Denna gången vet vi vad vi gjorde för fel, vi vet vad som måste bli bättre.
Eller hur?

Matilda Jutman Älskar sin Marcus Norrman! <3






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0