Ännu en helg.

Jaha, då var det måndag igen. Som alla andra måndagar det här lovet har jag bestämt mig för att stanna kvar i Halmstad en dag extra. Marcus jobbar till 3 någonting, så får ta och sova någon timme till snart, så att timmarna gå.

Helgen har varit helt okej, den har tillbringats uppe i Saxebol.
Kan ju berätta att det där med min bikini gick väl sådär. Fick lämna tillbaka den, men fick inte pengarna tillbaka. Fick ist som ett presentkort på 300 kr, skit dåligt. Och inte hade dom några fina bikinisar kvar. Cyklade runt i halv Halmstad för att hitta någon, blev till sist en på Cubus. Men sen märkte jag att hela trosan är helt rispig, det är som om en katt har satt klona i den över allt. Snacka om att detta inte är ett bra bikini år för mig?!
Men träffade Sophia mitt i allt det tråkiga och gud så kul att se henne igen! :D <3 Pratade lite innan hon var tvungen att gå vidare. Hon håller på och kämpa med sitt körkort, och känner att det snart är dags för mig att sätta igång.. Men nu är det inte en 1 månad kvar till hon blir 18, så får hoppas att hon klarar det! :D Håller tummarna! ;)

Lördag+Söndag, skulle vi egentligen ha åkt båt. Men det är något fel med propelen, så den tar en vatten, eller läcker olja eller nåt. Fattar inte riktigt, och Marcus blir lite tjurig så då är det bäst att inte fråga för mycket :P
Sen har det inte hänt så mycket mer, har hjälp hans syster Sandra lite med sin häst. Hon har en travare 4 år, Gina heter hon. Har ridigt in den helt ensam, och tycker hon har gjort ett bra jobb :) Men man saknar Paysan lite extra mycket =/

Men nu har jag nog redan skrivit alldeles för mycket skit, så sängen väntar! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0