Buspöjk ;)

Torsdags åkte jag tillbaka till Halmstad. (gör inte så mycket en att åker fram och tillbaka, men trivs ändå :)
Gjorde inte så mycket på kvällen, kollade på något film och myste :)
Min lilla buspojke lurade mig också, har ju stått i kö på den 3 Twilight boken "Ljudet av ditt hjärta" i ungefär en månad, så skulle han hämta den åt mig så dom inte skulle lämnade den vidare. Men så sa han att dom redan hade gjort det, så vart lite arg. Men sen när jag frågade honom när jag var framme så man på honom att han bara ljög, mycket busigt! ;P
Fredagen läste jag nästan hel dagen, sen gick vi en runda till Willys, köpte lite små saker. Gick igenom värsta gegträsket, Marcus idé, men det var väldigt svårt att få skorna rena. Haha, måste sätt rätt dumt ut när vi stod och försökte få bort geggan i vattenpölarna. HahaxD
Sen blev det film och sängen. Så filmen Perfume, The story of a muderer. Faktiskt en hel konstigt film, tyckte vi båda två. Handlade om en kille som hade ett jätte bra luktsinne. Han ar besatt av tanken att kunna konservera dofter och sånt. Så han började mörda olika tjejer för att kunna göra en doft av deras kroppar. Sen när han hade fixat 12 olika dofter (dödat 12 olika tjejer). Blev han fast tagen, men då hade den doften gjort att han blev mäktigast i världen.
Dålig förklaring, men den var verkligen konstig!
Sen somnade jag i Marcus mysiga famn. <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0