Väntar!

Sitter och väntar på att Marcus ska komma, längtar som tusen! Har inte träffat honom på 12 dagar, och kan säga att jag hade inte orkat en dag till. Saknar han och ser fram emot dom här 2 veckorna nu :)

Idag har jag varit på lager 157, men måste säga att där fanns inte mycket att ha. Så eftersom vi var rätt nära Borås åkte vi dit :P Och där fanns de mycket mer! Finns verkligen hur mycket snygga kläder som helst nu, men köpte 3 klänningar och 1 par skor :) Ska ju på 50 års fest imorgon, så det känns roligt och ha lite nytt att välja mellan!
Sen kom vi hem vid 5, har städat mitt rum lite, och plockat lite kantareller och hjälpt fidde med kosorna. Haha, kanske tog 30 minuter att gå runt hagen, och där hade man redan tjänat 30 kr. Hade jag varit i stallet hade dom 30 kronorna motsvarat 1 timme och 15 minuter kanske :P Helt sjuk!
Nepp, nu ska jag spela lite The Sims och väntar på Marcus! :)

Måste säga grattis till Sophia som har fyllt 18, mycket grattis till henne! :D <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0