Årets första dopp!

Ännu en solig dag har det varit, och det gillar jag =) Men dock har det varit lite blåsigt idag, men när solen har lyst så har det varit jätte varmt! :) Mormor och Maja kom idag vid 11. Så då fikade vi först och sen lagade vi skink och ost paj, mycket gott! :) Sen blev det att sola lite på studdsmattan till mamma kom ut med olja och ville att jag skulle olja möblerna.
Vid 3 hade mormor klippt färdig sig, så på vår väg ner till Leabo för att bada åkte vi till Ann-Sofie för att kolla på de:) Och måste säga att det blev fint! Hon härmade mig lite och gjorde håret ljus ;)
Jag tog årets första dopp för mig idag också. Det var väldigt kallt i vattnet, så blev bara snabbt ut och in. :P Men duktigt av mig ^^
Nu på kvällen har jag och Alma varit ute och spruning. Känner mig dutkig, för sprang til tisdags också 3 km utan att börja gå! Fast nu med Alma gick vi lite, men hon var faktiskt duktigt =)

Imorgon ska vi åka till Halmstad och lägga oss på stranden för att få lite sol! :) Ska bli roligt, och hoppas att Marcus vill göra oss sällskap fram till han ska jobba. Men får se, har inte pratat med honom ännu. Men ska  iaf stanna där, om han inte ska ändra dom planerna, men det får han inte göra.

Nej, nu ska jag gå och kolla på film och vänta på Marcus ska ringa.
GodNatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0