Återträff!

Lite dålig på att blogga, men har haft fullt upp och inte riktigt haft tid till och sitta vid datan. Men ska berätta nu vad som har hänt den senaste tiden i mitt liv, men delar in de i olika inlägg så att de inte blir så jobbigt att läsa :P

På nationaldagen träffade jag Kikki, Sofie, Elin, Mikahel, Markus mycket roligt att se alla igen! Vi gick till randevos och jag åt kebab talrik, mycket gott var de! :) Sen fick jag ge med mig och följa med hem till Markus, men först gick vi imon komsum för både jag och Kikki vad godissugna. Så vi blandade en jättegodis påse, Kikki tycke att Markus skulle betal allt, och snäll som han var gjorde han det. Så vi köpte godis för 102 kr, men när det väl låg i en skål åt ingen så mycket. Haha, skrattade rätt mycket iaf :P
Sen satt vi oss och spelade kort, jag kom 2 eller nåt, duktigt ^^
När vi tröttnade på det så bestämde vi oss för att spela lite kubb ist, och jag (dum som jag var) valde dom som hade druktig. Kikki och Markus, men det kom jag förstås inte på fören vi hade kommit halvvägs in i spelet och det gick verkligen ur urselt för oss. Och dålig förlorare som jag är, bestämmde jag att de skulle dricka ännu mera innan vi spelade en gång till! Haha, och den gången gick det faktiskt bättre! För vi vann:D DUKTIGT :)
Klockan började bli mycket och Matilda började bli på dålig humör även mycket trött. Så strax efter elva åkte vi hemåt och jag kom i säng vid 1 kanske, sen ringde Marcus och väckte mig för att prata lite. Mysigt! <3


Kommentarer
Markus

Men ofta att de va kikki som sa att jag skulle betala :o de va ju du :o -.-

2009-06-13 @ 13:50:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0