Balen.

I söndags hade Marcus ballen med ett l. Som han själv alltid brukar säga. xD
Var inte där och kollade med har fått (tagit) bilder ifrån hans dator och måste säga att jag tyckte att han var mycket stilig :)
När jag vaknade på måndagen hade jag fått ett sms om att jag skulle komma så fort jag ville, så jag skynda mig upp ur sängen för att hinna göra allt och sedan ta tåget vid 12.42 ifrån Smålandsstenar. Fick ringa och väcka en väldigt trött Marcus, han kände inte ens igen mig när jag ringde =/ Men han lyckades ta sig upp ur sängen och möta mig vid tågstationen. Då berättade han om balen, efter det kollade vi på sagan om ringen, lagade mat och läste lite Harry Potter. :) Mysigt och ligga jämte Marcus igen, finns absolut inget bättre än när man kurrar ihop dig och han bara håller om mig. Skydar mig ifrån allt<3

Här kommer bilderna ifrån Marcus bal:
 
   
Marcus och Håkan som sitter i bilen, påväg till röda mattan. Hade en gamla
"Brum" bil, en så som man vevar igång och är jätte gamal!

 
Framme på röda mattan, eftersom dom hade en sån gamal
bil, efterliknade dom det lite i stilen också. Men käppen och hatten.
Lite hätigt tycker jag :)
     
De 2 coola grabbarna! Erkän, dom är fina?!
Marcus självklart finast ;)


Sista bilen, den sista posen!
Mycket fina bilder, tycker jag att detta var :)

Nästa år är det min tur!
Hoppas bara att vi får vara med alla andra skolor i Halmstad och inte ensamma som dom var nu i år. Usch, för isf får vi ser om jag går^^,


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0