Bilder från studenten!

Hade turen med mig, fick sommarjobb. Men inte 6 veckor som jag ville, bara 4, men antar att man ska vara glad över det man får.
Marcus ringde och väckte mig kvar över 3 inatt. Men de gjorde ingenting, skönt att prata med han. Hade gjorde vad som helst för att han skulle komma hit. Men antar att de bara är att hålla ut tills måndag =/
Ikväll ska jag till Smålandsstenar och äta mat med Markus, Mikahel, Elin och Kikki. Får hoppas att det blir roligt, bättre en att sitta hemma och deppa/tjura iaf.

Tänkte visa några bilder ifrån Jennys student nu!


En mycket söt student! Måste säga att bilden på henne, är ur gullig! :)


Här fick hon badpuffar, och en häst. Rätt roligt faktiskt!


Ankomsten till Lurabo. Mycket fin kläning!
Detta får bli sista bilden. Hoppas du blev nöjd med din dag! Grattis igen!


Kommentarer
Anonym

hjälp vad lika ni var på ena bilden :p

2009-06-07 @ 20:26:41
Caroline

oj, de var jag som skicka den "anonyma" ovanför/under :P

2009-06-07 @ 20:27:26
URL: http://carolineflodin.blogg.se/
Kikki

Designen är jättefin! :D

2009-06-08 @ 08:43:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0