High Chaparall!

Förra tisdagen var det dags för Marcus student present :)
Jag hade fixat så att vi skulle åka dit, jag, Marcus, mamma och Alma. Egentligen skulle Kajsa ha följt med, men hon svek oss, eller hon var tvungen och jobba.:P Iaf, han skulle först lånat Robins sjukbricka, men sen hade han ingen så då fick han vara Johan ist. Min kusin så han fick även vara 2 år yngre. Men man kommer ju in gratis iaf. Vi var där fram till 2 tiden, var inte så mycket folk nu när det var låg säsång, men det är ändå lite mysigt och gå runt där. Och han tyckte att showen var bra så det var ju tur att det uppskattades lite :)
Sen bar det iväg hemåt igen, för att göra oss i ordning och åka till Bambu där jag skulle bjuda honom på mat. För dom har jättegod kina mat där. Har nog aldrig ätit så mycket i hela mitt liv. För vi köpte någon buffe, och det fanns så mycket som var gott!
Men sen när vi skulle betala så funkade inte våra kort! Usch så pinsamt det var, för där hade vi ätit för 450 kr, och så kunde vi inte betala våran mat bara för att det var något fel med sweedbank. Men vi åkte runt över allt för att kolla om det funkade, men det gjorde de inte. Och kines mamma där pratade om att polisanmäla oss om vi inte kunde betala, visst, hon hade rätt, men det var ju inte precis vårat fel.. Men vi fick lämna körkort och leg där och komma tillbaka dagen efteråt.
Så vi åkte alla mil igen, men sen ville jag till Värnamo för att kolla på bikini. Men jag hittade ingenting, men Marcus hittade 3 t-shirtar. Det är så typiskt -.-


Marcus som testar att rida en tjur på High Chaparall!


Haha, Marcus som arg cowboy!:P


En mycket söt Alma som cowboy! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0