Jönköping.

Idag åkte jag, mamma, mormor och Alma till Jönköping. Mormor skulle dit och hitta sig något fint tills deras resa nästa torsdag :)
Jag körde hela vägen, och klarade mig bra tycker iaf jag. Man börjar känna sig lite säkrare och man blir inte lika stressad av alla bilar, avfater och allt som finns. Skönt, för det är faktiskt inte lång tid kvar nu till september! :D
Iaf, först åt vi frukost på Ikea och gick runt lite där. Tror faktiskt inte jag vet någon tråkigare affär! Sen gick vi vidare till kläder affärerna. Kollade på mycket men köpte inte så mycket. Fanns mycket fint, men antingen var det något som jag inte riktigt behövde eller så var det för dyrt eller så satt det inte alls som jag ville. Men hittade ett linne på HM som passar bra nu när värmen har kommit och så köpte jag mig en bikini på Stadium.
Sen åkte vi hem igen och jag la mig ute på gräsmattan för att sola. Det är faktiskt tur att jag ändå har ganska lätt för att bli brun, för jag har inte alls tålamod till att ligga stilla länge. Men brun blir jag iaf! :D Men ansiktet är nog emmun mot solen, för där får jag ingen färg alls =/ Men kanske har fått lite idag och imon ska vi till stranden. Till helgen ska jag och Marcus till havet, så får jag inte ens lite fin brun färg i ansiktet då blir jag arg!

Får inte glöma att säga att jag och Marcus har biljetter till Harry Potter Prämieren i Halmstad! :D Fick sms av dom idag att dom hade börjat sälja biljettern. Så fick ring Marcus så han fick boka! :D Så den 15/7 ska vi gå och se Harry Potter och Halvblodsprinsen! Längtar!



Bikin som jag köpte på Stadium och linnet på HM.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0