Mariestad.

Jahop, då har man lämnat Marcus lilla lägenhet och befinner sig i en stuga strax utanför Mariestad. Är hos Pia och Linus lilla sommar stuga, finns en liten strand och brygga här. Är egentligen rätt mysigt, men finns inte så mycket att göra så blir lite lång tråkigt.. Men vi ska nog åka hem imorgon så blir inte här så länge. Har lugit ute på bryggan och solat mig ett par timmar. Blir bara brunare och brunare, tycker verkligen om det! :D
Sen när jag kommer hem blir det nog att börja sommarjobba lite. Har fått 3 veckor på Stall Kuskahus, men det är i slutet av sommaren. Så ska jobba lite för Fidde, igen -.- Får se hur det går den här sommaren, men det är alltid bra med extra pengar. För det är ett körkort man ska betala, det är prat om någon resa i augusti till Turiket igen och sen hade det ju aldrig suttit fel med den liten bil till körkortet^^
Så får se vad pengarna räcker till, bara jag får mitt körkort blir jag nöjd! :D Men får dåligt samvete varje gång jag tänker på att jag knappt har börjat med teorin, måste verkligen göra de!

Nej, nu ska jag snart hjälpa Pia lite med maten, hacka lite grönsaker!
Ha det så bra i den sköna sommarvärmen! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0