Midsommar kvällen.

Midsommar blev väl ändå helt okej.
Men allt var verkligen emot mig och Marcus ibörjan.
Hade tagit tag i nåt och ingen viste någonting, så då blev han lite tjurig. Sen skulle vi stryka våra kläder, men deras styrkjärn var sönder så det bara läckte en massa vatten och kom något liknade sand ur det. Min klänning som jag skulle ha på mig hade något som liknade tandkräms fläckar och fett fläck även fast den var ny tvättad. Marcus skjorta som han tänkte ha på sig hade också någon vit fläck på dig. Och en oendlig massa mer saker.
Men allt löste sig och vid 7 tiden blev vi hämtade av John och Håkan för att åka hem till dom och förfesta. Sen kom en kille som heter Denis, som även har kommit på det fina namnet "Devil Women" till mig. Inte allt för kul =/ Men där blev en till halv 11 då en annan tjej, Louise, kom. Hon fick bli kvällens chafför^^
Först åkte vi till Torup för där skulle det tydligen var någon fest. Men den hade antagligen inte varit så rolig, för alla som var där var inne i stan när vi kom dit. Så det blev ju bara att åka tillbaka till stan. I stan fick vi reda på att de skulle vara någon fest ut mot Getninge. Tog ett tag att hitta till den, men när vi väl kom dit så var det inte sådär jätte mycket att ha. För dom spelade inte speciellt bra musik och kallt var det. Men man kunde köpa hamburgare och korv för 10 kr var, som man sen fick grilla själv. Och det tyckte killarna höjde heela kvällen. Hahaha, det var ju iaf ganska gott=)
Kom hem någon gång vid halv 3.

På lördagen åkte vi upp till Marcus pappa och var där tills på söndag kväll. gjorde inte så mycket. Spelade någon slag spel när man ska slå på en tennis boll så åker den runt och så spelar man mot vandra. Det var faktiskt roligit! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0