Skolavslutning.

I torsdags var det Plönninges 3:ors tur att slutar  skolan, de va 80 st. Lite skillnad mot Halmstad som var över 1000! Men det var rätt trevligt ändå. Kom till skolan vid 8, men vi började inte förren vid halv 10. Men som tur kom Sophia med, så vi satt och pratade lite och kollade på alla 3:or som väntade på att få ta kort.
I klassrummet sen pratade Kristina och Mary lite. Sen gick vi ut för att vara med på våran skolavslutning. Linda sjöng "Himlen är oskyldigt blå" hur fint som helst! :) Sen delade de ut bok premier, och jag fick en bok! Det ger till en person i varje klass i 1 och 2:an, och jag fick boken i min klass. Kanske inte var så mycket att ha i boken, men det var fina bilder. Och det som skrev till mig tyckte jag var fint :) Sen blev det fika och 3:orna kom åkande i sina vagnar. Sen gick jag till rummet och städade färdigt det sista, innan jag gick och lämnade nycklen. Nästa år ska jag, Emilia och Johanna bo på Harplinge gården! Får hoppas att de blir bra:)
Gick till parkvillan och sen åkte jag och Mimmi in till Halmstad och köpte Kina mat, innan hon körde hem mig till Marcus.
Vi gjorde inte så mycket sen på kvällen, läste lite Harry Potter och han förbräde lite inför hans studen som var på morgonen därpå. Efter mycket om och men lyckades jag att somna.

Bilder ifrån Plönnigens student:

Camilla och Hans kom först ridande på Diamond och Laser.


Np06A, "Störst går först" stod det på deras traktor.


Np06B!


Np06C!


NpNv. Naturvetenskaps programet!

Det var inte så många, men stämningen var på topp ändå!


Kommentarer
Britta

Se bara på Laser, så stiligt han trippar fram på sina nätta ben och hur han med värdighet för sin graciösa kropp.

2009-06-13 @ 17:41:13
URL: http://britta.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0